Waarmee kunnen wij u helpen? Wanneer u hulp nodig heeft staan wij voor u klaar.
Om direct antwoord te krijgen op uw vraag kunt u direct klikken op één van de onderstaande links. Mocht dat niet helpen, neem dan rechtstreeks contact met ons op. Dat kan op verschillende manieren.
Neem contact met een van onze adviseurs voor vragen over bijvoorbeeld een tuinkachel, tuinoven, kachelpijp, dakdoorvoer of rookgasafvoerpijp via 038-3331767 of stuur een mail naar info@jandiender.nl
Vragen
(klik op de vragen om de antwoorden te lezen)
Wanneer u een bestelling bij ons doet dan komt u uiteindelijk via de winkelwagen in onze kassa. Hier vult u uw gegevens verder in en daarna kunt u kiezen hoe u wenst te betalen. Dit kan vooraf, maar u kunt ook onder rembours geleverd krijgen. Wij nemen, nadat u alle gegevens aan ons verstrekt heeft, zo spoedig mogelijk contact met u op. U krijgt dan te horen wanneer wij de bestelling willen gaan afleveren. Komt deze dag niet uit dan kan er een ander datum afgesproken worden.
Op alle artikelen heeft u garantie zoals u die bij elke leverancier krijgt. Als u aanspraak wilt maken op deze garantie dan dient u Installatiebedrijf Jan Diender BV een email te sturen met uw klacht. In overleg met Installatiebedrijf Jan Diender BV wordt besloten of de klacht daadwerkelijk binnen de garantievoorwaarden valt.
Wij adviseren altijd om een haard te laten plaatsen door iemand met kennis van zaken. Wij zijn altijd bereid om ter plaatse of op afstand, of via email of telefoon, u te adviseren. Hierdoor bent u verzekerd van een juiste en veilige installatie.
Wij kunnen haarden plaatsen. Hoe verder u van Kampen af woont, hoe duurder het voor u kan worden. De reistijd is namelijk iets wat wij in rekening brengen. U kunt dan beter kiezen voor een montagebedrijf bij u in de buurt.
Uiteraard leveren wij ook afvoerpijp. Klik bovenin het menu op "Schoorsteenpijp" om een keuze te maken.